joi, 10 ianuarie 2013

Ingrediente:
2 oua
110 gr de unt moale
110 gr de zahar
140 gr faina
70 de gr bucatele de ciocolata (eu am luat o ciocolata normala cu 1,69RON de la Lidl si-am dat-o prin chopper)
1 jumatate de portocala
1 plic de zahar vanilat
2 lingurite de praf de copt
lapte (cat sa nu ramana lipita de peretii mixerului)

Cum o facem:
Se pun toate ingredientele (in afara de ciocolata) in mixer si se mixeaza bine.
Se da prin chopper ciocolata si portocala (pastrati niste ciocolata pentru ornare).
Se adauga apoi in compozitie si se amesteca usor cu o lingura.
 Punem formele de briose in tava de briose.
Daca nu aveti forme de briose, puneti compozitia intr-o tava de chec (sau doua) sau intr-o tava de tort. Ce aveti.
Am pus cu o lingura compozitia in fiecare, apoi cu o lingurita le-am nivelat si
am mai pus deasupra bucatele de ciocolata.
 Le-am dat la cuptor (preincalzit) la 180 de grade, pt cca 20 minute.
 
 
 
Pofta buna!
Timp: aprox 30min/1h
Nivel dificultate: usor
Portii: aprox 8-12 bucati (depinde cat de groase/mari le faceti.)
 
Multumesc Edith Francu pentru reteta! 
 
Toggle Footer